Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Oferta - szkolenia, które zostaną uruchomione po zebraniu się grupy

Edukacja z Quizizz

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WQUI-3 Edukacja z Quizizz

Quizizz to bezpłatna platforma do tworzenia quizów i lekcji. Podczas szkolenia, dowiemy się, jak wyszukiwać i modyfikować aktywności opublikowane na platformie. Zobaczymy tworzenie lekcji i quizu z własnymi pytaniami, wykorzystamy sztuczną inteligencję do generowania pytań. Nabyte kompetencje wykorzystamy podczas przygotowania quizu lub lekcji. Poznamy różne sposoby udostępniania aktywności uczniom. Obejrzymy raport z wynikami uczniów, nauczymy się tworzenia grup i kolekcji aktywności. 

Animowane konstrukcje w Robo-compass

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

SAKRa-2 Animowane konstrukcje w Robo-compass

Podczas szkolenia poznamy narzędzie online do tworzenia animowanych konstrukcji i przekształceń figur geometrycznych. Aplikacja Robo-compass ma wbudowane mechanizmy, które naśladują użycie przyrządów geometrycznych i symulują kroki konstrukcji. Jest to atrakcyjne, interaktywne narzędzie dla uczniów, którzy uczą się podstaw geometrii. Można wykorzystać Robo-compass do przygotowania pomocy dydaktycznych.

Matematyczne aktywności w Canvie i Liveworksheets

P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

SAKT-4 Matematyczne aktywności  w Canvie i Liveworksheets

Podczas szkolenia pokażemy możliwości wykorzystania aplikacji Canva do tworzenia matematycznych kart pracy przeznaczonych do wydrukowania. Zaprezentujemy narzędzia aplikacji Liveworksheets umożliwiające przekształcenie karty pracy przygotowanej w Canvie na interaktywną dostępną online dla uczniów.

Canva – projekty do druku

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WCAP-3 Canva – projekty do druku

Podczas szkolenia zaprezentujemy bogatą bibliotekę szablonów dokumentów przydatnych w pracy szkoły. Na przykładzie wybranych, zaprezentujemy sposób ich modyfikacji, pobrania i zapisu w różnych formatach do wydruku. Każdy z uczestników będzie miał okazję przygotowania z zaproponowanych wzorców własnych materiałów edukacyjnych.  

Infografiki w szkole

P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

WIWS-13 Infografiki w szkole

Infografiki oraz kreatywne prezentacje jako nowe metody przekazu wiedzy zdobywają coraz więcej zwolenników. Udział w szkoleniu umożliwi zdobycie umiejętności pracy z tymi nowymi metodami przekazów treści podczas pracy z uczniem. Stworzymy ciekawe formy wizualizacji tematu. Będzie można projektować infografiki dostosowane własnych zajęć. Poznamy metody pracy z grafiką wspomagającą zrozumienie procesu, zjawiska czy nowych teorii w przekazie treści.

Gry edukacyjne w Genially

P 1-3 4-6 7-8 PP

25 godz. online

WGGE-8 Gry edukacyjne w Genially

Na szkoleniu pokażemy szablony do tworzenia gier, quizów, pokojów zagadek. Szablony są estetycznie opracowane z dodanymi interaktywnościami. Na zajęciach będziemy je zmodyfikować tak, aby powstała aplikacja dostosowana do tematu lekcji i potrzeb uczniów. Pokażemy przykładowe aplikacje oraz opowiemy o zaletach i wadach wybranych szablonów.

AR i VR na przedmiotach humanistycznych

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

HVAR-3 AR i VR na przedmiotach humanistycznych

W czasie szkolenia poznamy zastosowani rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości jako współczesnych narzędzi zmieniających metody budowania wiedzy. Wykorzystamy je do obrazowania treści przedmiotowych. Wskażemy wirtualne odniesienia znanych zagadnień do odbierania tekstów kultury. Wykorzystamy interaktywne możliwości poznawania i poszukiwania znaczeń. 

Dobre praktyki w prowadzeniu zajęć online

P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

WDONa-6 Dobre praktyki  w prowadzeniu zajęć online

W czasie spotkania przedstawimy dobre praktyki organizacji pracy w trybie zdalnym. Zwrócona zostanie uwaga na działania, dzięki którym spotkanie online – lekcja, szkolenie, konferencja – staną się łatwiejsze do prowadzenia ze strony organizatora i bardziej efektywne w odbiorze ze strony uczestników. W czasie spotkania zostaną uwzględnione zarówno aspekty techniczne, jak i aranżacja przestrzeni do pracy. 

Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną

P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. stacjonarnych

SMAM-3 Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną

Podczas szkolenia pokażemy bezpłatną grę edukacyjną "Kolonizacja Marsa - wyzwania i rozwiązania" opracowaną w międzynarodowym projekcie Future Space. Podczas gry uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z zadaniami i trudnościami związanymi z wyprawą na Marsa. Dowiedzą się również, jak można wykorzystać tę grę podczas gamifikacji zajęć o tematyce kosmicznej oraz samodzielnie przygotują część akcesoriów potrzebnych do przeprowadzenia gry z uczniami. Dowiedzą się również, jak można wykorzystać tę grę podczas gamifikacji zajęć o tematyce kosmicznej.

Nowoczesne technologie w edukacji ekologicznej

P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

SEKO-5 Nowoczesne technologie w edukacji ekologicznej

Zastanowimy się co każdy z nas może zrobić lokalnie, aby być ekologicznym globalnie. Podczas szkolenia pokażemy  przykłady dobrych praktyk ekodziałań z możliwością wykorzystania TIK w edukacji ekologicznej. Poznamy metody webquestu oraz możliwości aplikacji clilstore.eu do tworzenia własnego ekowebquestu. Poznamy serię darmowych aplikacji internetowych do prowadzenia zajęć ekologicznych – kalkulator śladu węglowego, mapy zanieczyszczeń, programy do tworzenia quizów.