Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Oferta - szkolenia, które zostaną uruchomione po zebraniu się grupy

Animowane konstrukcje w Robo-compass

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

SAKRa-2 Animowane konstrukcje w Robo-compass

Podczas szkolenia poznamy narzędzie online do tworzenia animowanych konstrukcji i przekształceń figur geometrycznych. Aplikacja Robo-compass ma wbudowane mechanizmy, które naśladują użycie przyrządów geometrycznych i symulują kroki konstrukcji. Jest to atrakcyjne, interaktywne narzędzie dla uczniów, którzy uczą się podstaw geometrii. Można wykorzystać Robo-compass do przygotowania pomocy dydaktycznych.

Gry edukacyjne w Genially

P 1-3 4-6 7-8 PP

25 godz. online

WGGE-8 Gry edukacyjne w Genially

Na szkoleniu pokażemy szablony do tworzenia gier, quizów, pokojów zagadek. Szablony są estetycznie opracowane z dodanymi interaktywnościami. Na zajęciach będziemy je zmodyfikować tak, aby powstała aplikacja dostosowana do tematu lekcji i potrzeb uczniów. Pokażemy przykładowe aplikacje oraz opowiemy o zaletach i wadach wybranych szablonów.

AR i VR na przedmiotach humanistycznych

P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

HVAR-3 AR i VR na przedmiotach humanistycznych

W czasie szkolenia poznamy zastosowani rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości jako współczesnych narzędzi zmieniających metody budowania wiedzy. Wykorzystamy je do obrazowania treści przedmiotowych. Wskażemy wirtualne odniesienia znanych zagadnień do odbierania tekstów kultury. Wykorzystamy interaktywne możliwości poznawania i poszukiwania znaczeń. 

Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną

P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. stacjonarnych

SMAM-3 Misja Mars – jak zrobić grę edukacyjną

Podczas szkolenia pokażemy bezpłatną grę edukacyjną "Kolonizacja Marsa - wyzwania i rozwiązania" opracowaną w międzynarodowym projekcie Future Space. Podczas gry uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z zadaniami i trudnościami związanymi z wyprawą na Marsa. Dowiedzą się również, jak można wykorzystać tę grę podczas gamifikacji zajęć o tematyce kosmicznej oraz samodzielnie przygotują część akcesoriów potrzebnych do przeprowadzenia gry z uczniami. Dowiedzą się również, jak można wykorzystać tę grę podczas gamifikacji zajęć o tematyce kosmicznej.

Czym polecieć na Marsa? STEAM w akcji

P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. stacjonarnych

SMAR-2 Czym polecieć na Marsa? STEAM w akcji

W czasie zajęć uczestnicy spotkania zapoznają się z założeniami metodologii STEAM oraz pomysłami na jej praktyczne zastosowanie w czasie zajęć szkolnych. Przeprowadzimy szereg prostych doświadczeń opartych o materiały ESA (Europejskiej Agencji Kosmicznej), a także zbudujemy model statku kosmicznego lub bazę marsjańską wykorzystując materiały z recyclingu.

Programowanie dronów edukacyjnych – Python

P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. stacjonarnych

PDOP Programowanie dronów edukacyjnych – Python

Podczas warsztatów będziemy pracować z dronami edukacyjnymi Tello Ryze. Od zapoznania się z nimi podczas ręcznego sterowania na torze przeszkód dzięki dedykowanym aplikacjom, przejdziemy do programowania ich zachowania metodą bloczkową, aby na koniec skupić się na skonfigurowaniu ich za pomocą języka Python.

Programowanie dronów edukacyjnych – Scratch

P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. stacjonarnych

PDOS Programowanie dronów edukacyjnych – Scratch

Podczas warsztatów będziemy pracować z dronami edukacyjnymi Tello Ryze. Od zapoznania się z nimi podczas ręcznego sterowania na torze przeszkód dzięki dedykowanym aplikacjom, przejdziemy do programowania ich zachowania metodą bloczkową, aby na koniec skupić się na skonfigurowaniu ich w środowisku Scratch.