Skróty używane na Platformie Obsługi Szkoleń

POS – Platforma Obsługi Szkoleń

DOS –  Dział Organizacji Szkoleń

P – przedszkole

PP – szkoła ponadpodstawowa

Najczęściej zadawane pytania

Jak można zapisać się na szkolenie na Platformie Obsługi Szkoleń?

  1. Z listy szkoleń należy wybrać szkolenie, którym jesteśmy zainteresowani. Możliwość filtrowania ułatwi wybór. Można wpisać szukaną frazę lub włączyć filtrowanie zaawansowane.
  2. Po znalezieniu odpowiedniego szkolenia należy wybrać przycisk Szczegóły. Bardzo prosimy o przeczytanie programu szkolenia oraz zapoznanie się z wymaganiami wstępnymi.
  3. Jeśli po zapoznaniu się z programem nadal jesteśmy zainteresowani uczestnictwem w szkoleniu, należy wybrać przycisk Zapisz się na szkolenie.
  4. Jeśli posiadamy konto na Platformie Obsługi Szkoleń, logujemy się na nie. Na zielonym polu wyświetli się potwierdzenie zapisu na szkolenie. Jeśli nie posiadamy konta, zakładamy je.

Jest możliwość sprawdzenia, na jakie szkolenia jesteśmy zapisani. Należy wybrać nazwę użytkownika, następnie w obszarze Twoje konto należy wybrać opcję Szkolenia.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do swojego konta?

W obszarze Zaloguj się należy wybrać link Zapomniałeś hasła? Następnie należy podać adres email oraz datę urodzenia. Po wypełnieniu danych należy wybrać WYŚLIJ. Na podany adres zostanie przesłany link do zmiany hasła.

Co zawiera prawidłowo utworzone hasło do konta użytkownika?

Prawidłowo utworzone hasło musi zawierać minimum 8 znaków, w tym:

  • wielkie litery - co najmniej 1,
  • małe litery - co najmniej 1,
  • cyfry - co najmniej 1,
  • znaki specjalne (np. ? ! @ # $ .) - co najmniej 1.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do swojego konta?

Można się zalogować używając adresu email. W razie trudności należy się skontaktować z Działem Organizacji Szkoleń.

Czy mogę mieć kilka kont na Platformie Obsługi Szkoleń?

Nie, wolno mieć tylko jedno konto.

W jaki sposób wybrać instytucję, w której pracuję?

  1. W swoim panelu, w zakładce Zatrudnienie, należy wybrać przycisk DODAJ MIEJSCE PRACY (1), a następnie WYBIERZ INSTYTUCJĘ (2). Baza instytucji oświatowych nie zawiera zespołów szkół – każda instytucja należąca do zespołu jest umieszczona oddzielnie.

  2. Filtrujemy instytucje wpisując kod pocztowy lub inne charakterystyczne dane.
  3. Należy wybrać instytucję, w której jesteśmy zatrudnieni. Jeśli pracujemy w więcej niż jednej szkole, możemy podać wszystkie.
  4. Wprowadzone dane należy zatwierdzić przyciskiem ZAPISZ (3).

Pracuję w kilku szkołach, czy w każdej z nich muszę uzyskać potwierdzenie zatrudnienia?

Nie, na wygenerowanym potwierdzeniu zatrudnienia wpisane jest tylko miejsce pracy podane jako pierwsze. Jeśli chcemy zmienić kolejność podanych miejsc pracy, należy usunąć pierwsze i wstawić je w drugiej kolejności.

Po zalogowaniu się na swoje konto widzę pasek z procentami, co on oznacza?

Indeks wiarygodności uczestnika jest przedstawiany w postaci graficznej.

Po uzupełnieniu kluczowych danych (data i miejsce urodzenia, potwierdzony adres e-mail, karta zatrudnienia, stanowisko i poziomy edukacyjne) i uzyskaniu potwierdzenia zatrudnienia indeks wiarygodności uczestnika wynosi 40%. Następnie wiarygodność wzrasta o kolejne 30%, 20%, 10% po ukończeniu kolejnych szkoleń.

Uwaga! Jeśli uczestnik potwierdzi udział w szkoleniu, ale nie zgłosi się na nie bez wyjaśnienia przyczyny, otrzymuje punkty ujemne. Jeśli uczestnik nie zgłosi się na kilka szkoleń, jego indeks wiarygodności spadnie do 0.