Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Filtruj listę szkoleń

Grupa szkoleń:

Poziom edukacyjny:

Forma szkolenia:

Dzień tygodnia:

Ścieżka:

Projekt:

Delegatura:

Zaloguj się

Lista szkoleń

szkolenie

Kreatywność w erze sztucznej inteligencji

WKAI-1 Kreatywność w erze sztucznej inteligencji P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WKAI-1 Kreatywność w erze sztucznej inteligencji WKAI-1

Podczas szkolenia zaprezentujemy przykładowe wykorzystania narzędzi opartych o sztuczną inteligencję do wspierania kreatywności. Postawimy na tworzenie różnorodnych materiałów z pomocą poznanych narzędzi wykorzystujących AI. Podpowiemy jak planować zajęcia z uczniami i wykorzystać zdobyte umiejętności w praktyce szkolnej.

szkolenie

Budujemy z Arduino

PARB-8 Budujemy z Arduino P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. stacjonarnych

PARB-8 Budujemy z Arduino PARB-8

Tematyka szkolenia obejmuje podstawowe wiadomości z zakresu programowania Arduino. Na zajęciach będziemy budować proste układy elektroniczne na płytce stykowej. Kolejnym krokiem będzie utworzenie pojazdu z czujnikami światła i przeszkód. Pokażemy jak łączyć wiedzę z fizyki z informatyką na konkretnych przykładach. 

szkolenie

Przyrodniczy pokój zagadek

SPOZa-3 Przyrodniczy pokój zagadek P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

SPOZa-3 Przyrodniczy pokój zagadek SPOZa-3

Kto z nas nie lubi tajemnic, zagadek, sekretów? I jak pisał Karel Čapek “Poznać – to natknąć się na jakąś tajemnicę.” Korzystając ze zdobytej wiedzy i współpracując ze sobą, będziemy musieli odnaleźć ukryte zagadki, rozwiązać je, odszukać zagubiony klucz i wydostać się z laboratorium przyrodniczego. Sprzymierzeńcami tej gry będą oczywiście narzędzia TIK, z którymi zapoznamy się podczas szkolenia i przy ich wykorzystaniu zaplanujemy własne zagadki.

szkolenie

Quizy Baamboozle jako metoda aktywizująca na lekcjach przyrody

SBAM-2 Quizy Baamboozle jako metoda aktywizująca na lekcjach przyrody P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

SBAM-2 Quizy Baamboozle jako metoda aktywizująca na lekcjach przyrody SBAM-2

Podczas szkolenia pokażemy podstawowe funkcjonalności aplikacji Baamboozle. Nauczymy się szybkiego tworzenia prostych quizów, które mogą być wykorzystywane zarówno jako rozgrzewka mentalna, powtórzenie wiadomości z poprzedniej lekcji, jak i jako podsumowanie bieżącej lekcji. Ponadto zostaną zademonstrowane funkcjonalności aplikacji dostępne w ramach bezpłatnego konta.  

webinarium

Lekcje przyrody z TIK - Poznajemy różne drzewa

STIKi-1 Lekcje przyrody z TIK - Poznajemy różne drzewa P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

STIKi-1 Lekcje przyrody z TIK - Poznajemy różne drzewa STIKi-1

W trakcie webinaru zaprezentujemy pomysły, wykorzystujące metody cyfrowe, na realizację w klasie 4 lekcji przyrody związanych z rozpoznawaniem gatunków roślin, zwierząt i grzybów występujących w bliższym i dalszym otoczeniu szkoły.


 

 

 

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu webinariów. Treści realizowane w ramach spotkań są zgodne z podstawą programową przyrody w klasie IV.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu webinariów. Treści realizowane w ramach spotkań są zgodne z podstawą programową przyrody w klasie IV.

szkolenie

Infografiki w szkole

WIWS-11 Infografiki w szkole P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

WIWS-11 Infografiki w szkole WIWS-11

Infografiki oraz kreatywne prezentacje jako nowe metody przekazu wiedzy zdobywają coraz więcej zwolenników. Udział w szkoleniu umożliwi zdobycie umiejętności pracy z tymi nowymi metodami przekazów treści podczas pracy z uczniem. Stworzymy ciekawe formy wizualizacji tematu. Będzie można projektować infografiki dostosowane własnych zajęć. Poznamy metody pracy z grafiką wspomagającą zrozumienie procesu, zjawiska czy nowych teorii w przekazie treści.

szkolenie

Sztuczna inteligencja jako asystent nauczyciela

WSIA-4 Sztuczna inteligencja jako asystent nauczyciela P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WSIA-4 Sztuczna inteligencja jako asystent nauczyciela WSIA-4

Podczas szkolenia poznamy narzędzia sztucznej inteligencji m.in.: ChatGPT, Google Bard oraz Microsoft Bing Chat – ich możliwości oraz ograniczenia. Omówimy problematykę związaną z bezpieczeństwem (także prawnym) rozwoju tego typu narzędzi oraz korzystania z nich i stworzonych przy ich użyciu materiałów.

szkolenie

Scratch i tworzenie gier od podstaw

PSGA-2 Scratch i tworzenie gier od podstaw P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. online

PSGA-2 Scratch i tworzenie gier od podstaw PSGA-2

Podczas szkolenia zapoznamy się z przykładami gier, które w łatwy, przyjemny i szybki sposób można od podstaw stworzyć ze swoimi uczniami. Ponieważ uczniowie wiedzą jak działają różne gry, będą ochoczo wykonywać tego typu projekty, poznając rozwiązania programistyczne.  

szkolenie

Zadania problemowe z wykorzystaniem platformy Flip

SFLI-1 Zadania problemowe z wykorzystaniem platformy Flip P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

SFLI-1 Zadania problemowe z wykorzystaniem platformy Flip SFLI-1

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli przedmiotów przyrodniczych, którzy rozpoczynają przygodę z pracą metodą lekcji odwróconej. W czasie szkolenia pokażemy jak zachęcić uczniów do pracy metodą problemową z wykorzystaniem narzędzi, które tę pracę usprawnią. W trakcie szkolenia nauczymy się obsługi narzędzia Flip, które może uatrakcyjnić i unowocześnić pracę tą metodą. 

szkolenie

Modelowanie 3D od podstaw

WG3D-7 Modelowanie 3D od podstaw P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WG3D-7 Modelowanie 3D od podstaw WG3D-7

Podczas  szkolenia poznamy jak tworzyć proste i trochę bardziej skomplikowane modele w 3D. Nauczymy się przekształcać i łączyć bryły. Poznamy podstawowe pojęcia związane z modelowaniem przestrzennym. Nie zabraknie też informacji jak zaimportować i wyeksportować model. Opowiemy też o druku 3D.