Egzamin ósmoklasisty i maturalny 2021

Zapraszamy Państwa na 6 godzinne szkolenia online poświęcone zmianom w wymaganiach na egzaminie ósmoklasisty i maturalnym w 2021 roku.

 

Filtruj listę szkoleń

Grupa szkoleń:

Poziom edukacyjny:

Forma szkolenia:

Dzień tygodnia:

Ścieżka:

Projekt:

Delegatura:

Zaloguj się

Lista szkoleń

szkolenie

Arkusz kalkulacyjny i BigData w zastosowaniach szkolnych

PBIG-10 Arkusz kalkulacyjny i BigData  w zastosowaniach szkolnych P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

PBIG-10 Arkusz kalkulacyjny i BigData  w zastosowaniach szkolnych PBIG-10

Na zajęciach pokażemy przykłady zadań, które wymagają obróbki dużej ilości danych. Poznamy jak przygotować arkusz kalkulacyjny do pracy z danymi. Przećwiczymy radzenie sobie, gdy trzeba je przeliczyć, posortować, filtrować, ... Będą też przykłady zastosowania BigData w dydaktyce. 

szkolenie

Arkusz kalkulacyjny na lekcjach przedmiotów ścisłych

SARS-4 Arkusz kalkulacyjny na lekcjach przedmiotów ścisłych P 1-3 4-6 7-8 PP

12 godz. online

SARS-4 Arkusz kalkulacyjny na lekcjach przedmiotów ścisłych SARS-4

Szkolenie jest przeznaczone dla nauczycieli chcących poznać ciekawe możliwości arkusza kalkulacyjnego, które można wykorzystać na lekcjach. Wśród omawianych arkuszy znajdują się: Układ Słoneczny w liczbach, wariacje dwójkowe, proste szeregi liczbowe i ich granice, losowania. Wszystkie arkusze mają zastosowania przedmiotowe – mogą wspomagać naukę matematyki, fizyki i informatyki.

szkolenie

Audacity – edycja oraz tworzenie materiałów audio cz. 1 

WAD1-6 Audacity – edycja oraz tworzenie materiałów audio cz. 1  P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WAD1-6 Audacity – edycja oraz tworzenie materiałów audio cz. 1  WAD1-6

Szkolenie jest przeznaczone dla nauczycieli, którzy chcą poznać zasady edycji, montażu oraz nagrywania materiałów dźwiękowych.
Podczas zajęć będzie okazja poznać zagadnienia związane z edycją materiałów wielościeżkowych, miksowaniem ścieżek i obróbką dźwięku np. usuwanie szumów z nagrania. Będzie też czas na zagadnienia związane ze sprzętem oraz organizacją planu nagraniowego.

szkolenie

Cyfrowe laboratorium przyrodnicze

SCLP-1 Cyfrowe laboratorium przyrodnicze P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. stacjonarnych + 10 godz. online

SCLP-1 Cyfrowe laboratorium przyrodnicze SCLP-1

Podczas szkolenia poznamy zasady pracy z czujnikami i oprogramowaniem do doświadczeń. Będziemy wykonywać wybrane doświadczenia przyrodnicze z podstawy programowej szkoły podstawowej oraz analizować otrzymane dane. Poznamy też darmowe aplikacje pomiarowe oraz symulacje do eksperymentowania w szkole. Będzie też okazja do zaprojektowania własnych doświadczeń przyrodniczych z wykorzystaniem TIK.

Szkolenie zostanie uruchomione jeśli będzie możliwość pracy w trybie stacjonarnym.

Szkolenie zostanie uruchomione jeśli będzie możliwość pracy w trybie stacjonarnym.

szkolenie

Design Thinking z TIK w tle

WMYP-1 Design Thinking z TIK w tle P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

WMYP-1 Design Thinking z TIK w tle WMYP-1

W czasie szkolenia poznamy metodę desing thinking wchodząc najpierw w rolę ucznia. Poznamy podstawowe zasady pracy tą metodą, a także przydatne narzędzia TIK ją wpierające. Na koniec zaplanujemy zajęcia dla swoich uczniów.

webinarium

Dobre praktyki w prowadzeniu zajęć online

WDON-3 Dobre praktyki  w prowadzeniu zajęć online P 1-3 4-6 7-8 PP

1 godz. online

WDON-3 Dobre praktyki  w prowadzeniu zajęć online WDON-3

W czasie spotkania online przedstawione zostaną dobre praktyki organizacji pracy w trybie zdalnym. Zwrócona zostanie uwaga na działania, dzięki którym spotkanie online – lekcja, szkolenie, konferencja – staną się łatwiejsze do prowadzenia ze strony organizatora i bardziej efektywne w odbiorze ze strony uczestników. W czasie spotkania zostaną uwzględnione zarówno aspekty techniczne, jak i aranżacja przestrzeni do pracy. 

szkolenie

E-portfolio w pracy nauczyciela cz.2

WEP2-2 E-portfolio w pracy nauczyciela cz.2 P 1-3 4-6 7-8 PP

20 godz. online

WEP2-2 E-portfolio w pracy nauczyciela cz.2 WEP2-2

Podczas szkolenia zajmiemy się metodami pracy związanymi z treningiem kreatywności. Dowiemy się, jak można doskonalić umiejętność myślenia kombinacyjnego i transformacyjnego. Poznamy, jak tworzyć, gromadzić i selekcjonować pliki dokumentujące naukę i pracę.

szkolenie

Geografia w sieci

SGES-3 Geografia w sieci P 1-3 4-6 7-8 PP

20 godz. online

SGES-3 Geografia w sieci SGES-3

Podczas szkolenia dla geografów poznamy możliwości gromadzenia w chmurze materiałów dla uczniów. Zapoznamy się z rożnymi platformami, które pozwalają na oglądanie symulacji przyrodniczych i quizów interaktywnych oraz tworzenie własnych zasobów na lekcje. Ponadto wykorzystamy możliwości map cyfrowych do realizacji podstawy programowej geografii.

sieć współpracy - spotkanie

Informatyka w szkole - ABC baz danych

PSIN3f-1 Informatyka w szkole - ABC baz danych P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. online

PSIN3f-1 Informatyka w szkole - ABC baz danych PSIN3f-1

Spotkanie w ramach sieci Informatyka w szkole, której celem jest wsparcie nauczycieli wnauce algorytmiki i programowania na różnych etapach edukacyjnych oraz poznanie najnowszych narzędzi do nauki informatyki i wartościowych środowisk edukacyjnych.  

Głównym tematem spotkania będzie wprowadzenie do języka SQL na przykładzie zadania – zagadki. Wykorzystując dialekty języka SQL dostępne w silnikach MS Access i Sqlite, rozwiążemy zagadkę kryminalną. Przedstawiona będzie propozycja (g)rywalizacji na zajęcia z bazami danych. 

sieć współpracy - spotkanie

Informatyka w szkole - Arkusz kalkulacyjny dla kreatywnych

PSIN3d-1 Informatyka w szkole - Arkusz kalkulacyjny dla kreatywnych  P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. online

PSIN3d-1 Informatyka w szkole - Arkusz kalkulacyjny dla kreatywnych  PSIN3d-1

Spotkanie w ramach sieci Informatyka w szkole, której celem jest wsparcie nauczycieli wnauce algorytmiki i programowania na różnych etapach edukacyjnych oraz poznanie najnowszych narzędzi do nauki informatyki i wartościowych środowisk edukacyjnych.  

Wielu osobom arkusz kalkulacyjny kojarzy się tylko z tabelami i wykresami, które wymagają monotonnej i żmudnej pracy. My pokażemy inne podejście. W arkuszu kalkulacyjnym uczniowie mogą rozwiązywać zadania logiczne i opracowywać zagadki. Wspólnie zrobimy kilka przykładów o różnym stopniu trudności.