Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Filtruj listę szkoleń

Grupa szkoleń:

Poziom edukacyjny:

Forma szkolenia:

Dzień tygodnia:

Ścieżka:

Projekt:

Delegatura:

Zaloguj się

Lista szkoleń

szkolenie

Canva – tworzenie strony internetowej

WCAX-1 Canva – tworzenie strony internetowej P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WCAX-1 Canva – tworzenie strony internetowej WCAX-1

Podczas szkolenia wybierzemy szablon strony WWW w Canvie, zmodyfikujemy go według własnych potrzeb, wypełnimy treścią przestrzegając praw autorskich. Poznamy sposoby publikowania strony na serwerze Canvy i dostosujemy ją do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. 

szkolenie

Cyfrowe zasoby polskiej kultury i nauki - E-człowiek

HKINf-2 Cyfrowe zasoby polskiej kultury i nauki - E-człowiek P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

HKINf-2 Cyfrowe zasoby polskiej kultury i nauki - E-człowiek HKINf-2

Podczas szkolenia uczestnicy poznają zdigitalizowane obiekty istotne dla polskiej i europejskiej kultury i nauki służące popularyzacji i promocji kolebek ludzkości, aplikacji i baz danych o badaniach antropologicznych i rozwoju człowieka oraz relacjach człowiek – środowisko. Prezentowane przykłady można wykorzystać na lekcjach historii, plastyki, języka polskiego, wiedzy o społeczeństwie itp. Szkolenie jest jedną z części cyklu zajęć:  

Cyfrowe zasoby polskiej kultury i nauki, które w nowoczesnej i kompleksowej formie udostępniają informacje o dziedzictwie kulturowym.  

szkolenie

Dobrostan cyfrowy

WDOB-2 Dobrostan cyfrowy P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WDOB-2 Dobrostan cyfrowy WDOB-2

Cyfrowy dobrostan to ważny temat w dzisiejszym świecie, gdzie technologia jest nieodłącznym elementem naszej codzienności.
Podczas szkolenia przybliżymy koncepcję cyfrowego dobrostanu, który ma na celu osiągnięcie równowagi pomiędzy korzystaniem z technologii a zachowaniem zdrowia psychicznego. Zastanowimy się nad naszymi nawykami i świadomym zarządzaniem czasem, w którym używamy smartfonów i innych urządzeń. Pierwszym krokiem jest zrozumienie, jak często korzystamy z technologii i jakie to ma dla nas konsekwencje. Zwrócimy uwagę na monitorowanie swojego czasu online co może pomóc w zrozumieniu, czy potrzebujemy wprowadzić zmiany. Podczas szkolenia poznamy założenia dobrostanu cyfrowego w edukacji oraz pomysły na zachowanie równowagi cyfrowej.

webinarium

Edukacja artystyczna w laboratoriach AI

P 1-3 4-6 7-8 PP

1 godz. online

WLAA-1 Edukacja artystyczna w laboratoriach AI WLAA-1

Podczas webinarium dowiemy się jak umiejętnie wykorzystywać AI w nauczaniu przedmiotów artystycznych, jak wykorzystywać te narzędzia we wspieraniu kreatywności, myślenia krytycznego oraz rozwiązywania problemów. Dokonamy przeglądu popularnych narzędzi do tworzenia grafiki i muzyki. Porozmawiamy także o bezpiecznym i etycznym wykorzystaniu AI. Nie zabraknie też praktycznych przykładów wykorzystania AI w malarstwie, muzyce i rzeźbie. 

szkolenie

Edycja filmów z Clipchamp

WMEM-4 Edycja filmów z Clipchamp P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

WMEM-4 Edycja filmów z Clipchamp WMEM-4

Na szkoleniu poznamy niezbędną wiedzę potrzebną do przeprowadzenia montażu filmu, poznamy również podstawowe standardy filmowe. Podczas zajęć będziemy montować, dodawać efekty oraz renderowac filmy, korzystać z AI. Finalnie każdy z uczestników stworzy film z napisami oraz podkładem muzycznym.

szkolenie

Fake news – jak sobie z tym radzić

WFAK-8 Fake news – jak sobie z tym radzić P 1-3 4-6 7-8 PP

10 godz. online

WFAK-8 Fake news – jak sobie z tym radzić WFAK-8

W czasie szkolenia przygotujemy się do rozpoznawania prawdziwych treści, wśród ogromnej liczby informacji, które do nas docierają. Każdy może być nie tylko odbiorcą, ale i twórcą treści w różnych środkach przekazu. Dowiemy się, jak stawać się bardziej świadomym i bezpiecznym, jak rozpoznawać manipulację informacją. Zapraszamy do poznawania miejsc, metod i narzędzi, które nam w tym pomogą. 

webinarium

Google Earth w praktyce szkolnej – część 1

SGE1-5 Google Earth w praktyce szkolnej – część 1 P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

SGE1-5 Google Earth w praktyce szkolnej – część 1 SGE1-5

W edukacji geograficznej istotną rolę odgrywa praca z mapą jako obrazem Ziemi. W trakcie spotkania pokażemy możliwości wykorzystania programu Google Earth na lekcjach geografii. Poznamy różne wersje programu Google Earth, podstawowe narzędzia umożliwiające korzystanie z możliwości programu, narzędzia do symulowania oświetlenia Ziemi.

webinarium

Google Earth w praktyce szkolnej – część 2

SGE2-5 Google Earth w praktyce szkolnej – część 2 P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

SGE2-5 Google Earth w praktyce szkolnej – część 2 SGE2-5

Na spotkaniu poznamy narzędzia do tworzenia wirtualnych wycieczek i tworzenia profili terenu oraz narzędzia umożliwiające nagrywanie filmów z wirtualnych podróży w programie Google Earth.

Spotkanie jest przeznaczone dla osób, które uczestniczyły w webinarium SGE1 lub znają program Google Earth.

Spotkanie jest przeznaczone dla osób, które uczestniczyły w webinarium SGE1 lub znają program Google Earth.

szkolenie

Inspiracje humanistyczne z wirtualną rzeczywistością

HUVR-1 Inspiracje humanistyczne z wirtualną rzeczywistością P 1-3 4-6 7-8 PP

3 godz. stacjonarnych + 3 godz. online

HUVR-1 Inspiracje humanistyczne z wirtualną rzeczywistością HUVR-1

Na zajęciach poznamy przykłady pomocy dydaktycznych wykorzystujące wirtualną rzeczywistość, które są przydatne do rozwijania zainteresowań uczniów, przybliżania trudnych tematów, przygotowują do zajęć w terenie, rozwijają krytyczne myślenie, poruszają problemy społeczne. Przedyskutujemy etyczne aspektów funkcjonowania nowych technologii, w której VR odgrywa coraz większą rolę.

szkolenie

Inspiracje humanistyczne ze sztuczną inteligencją

HUAI-2 Inspiracje humanistyczne ze sztuczną inteligencją P 1-3 4-6 7-8 PP

6 godz. online

HUAI-2 Inspiracje humanistyczne ze sztuczną inteligencją HUAI-2

Na zajęciach poznamy zasoby i narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję przydatne do poznawania nowych treści, rozwijania kreatywności i krytycznego myślenia, a także przygotowywania treści i zadań edukacyjnych. Przeanalizujemy ich przydatność dydaktyczną, przedyskutujemy metodyczne aspekty wykorzystywanie poznanych materiałów przez nauczycieli i uczniów.