Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Filtruj listę szkoleń

Grupa szkoleń:

Poziom edukacyjny:

Forma szkolenia:

Dzień tygodnia:

Ścieżka:

Projekt:

Delegatura:

Zaloguj się

Lista szkoleń

szkolenie

Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki

HWI2-1 Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

HWI2-1 Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki HWI2-1
Na zajęciach zaprezentujemy repozytoria i przykłady dobrych praktyk, które odnoszą się do wykorzystania zbiorów muzealnych sztuki i dziedzictwa kulturowego w pracy dydaktycznej. Podczas szkolenia wykorzystamy nowoczesne narzędzia TIK: wirtualne muzea i galerie, wytwory AI, modele 3D, wizualizacje VR. Pokażemy, jak eksponaty muzealne mogą inspirować działania społeczne, ułatwiać zrozumienie i docenienie różnorodnych tradycji i perspektyw.  
W materiałach szkoleniowych znajdą się nagrania, prezentacje z webinarów z cyklu Sztuka widzenia świata: Muzea Sztuki, Muzea Klasyczne, Muzea Historii Naturalnej, Muzea Mody, Land Art, Street Art, Pop Art, Nowy Bauhaus, Ucztowanie i głodowanie, Dokąd idziesz i skąd. Materiały będą udostępniane sukcesywnie, w miarę realizacji webinarów. Czas trwania zajęć asynchronicznych to 3 października - 22 grudnia 2025 roku. Zapisy na zajęcia są możliwe do 9 grudnia 2025 roku.

 

 

 

 

 

szkolenie

Ożywianie narracji humanistycznej: Repozytoria i dobre praktyki

HONA-1 Ożywianie narracji humanistycznej: Repozytoria i dobre praktyki P 1-3 4-6 7-8 PP

12 godz. online

HONA-1 Ożywianie narracji humanistycznej: Repozytoria i dobre praktyki HONA-1

Na zajęciach zaprezentujemy sprawdzone rozwiązania – projekty, repozytoria, przykłady dobrych praktyk, tworzenia przekazów w formie zdjęć, modeli 3D, wizualizacji VR, wytworów AI, które nadają  bardziej aktualny, nowoczesny, atrakcyjny wyraz postaci, wydarzeń lub idei. Omówimy możliwości zaadoptowania do swojej pracy dydaktycznej współczesnych narzędzi TIK do uczenia i współpracy.   

szkolenie

LOGIA – konkursowe potyczki: Algorytmy na tekstach

PLOPc-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Algorytmy na tekstach P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

PLOPc-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Algorytmy na tekstach PLOPc-1

Cykliczne spotkania przeznaczone dla nauczycieli informatyki przygotowujących uczniów do konkursu Logia oraz wszystkich nauczycieli zainteresowanych pracą z uczniem zdolnym. Będziemy doskonalić umiejętności programowania w języku Python oraz rozwiązywania problemów w formie algorytmów i ich realizacji komputerowej. 

Trzecie spotkanie poświęcone będzie różnym algorytmom operującym na tekstach.

webinarium

Podróże z Pythonem: Pętle cz.2

PPO6a-1 Podróże z Pythonem: Pętle cz.2 P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

PPO6a-1 Podróże z Pythonem: Pętle cz.2 PPO6a-1

Webinarium jest częścią cyklu Podróże z Pythonem, w którym pokazujemy jak prowadzić zajęcia z podstaw programowania.

Na zajęciach omówimy składnię i zastosowania pętli while. Pokażemy różnice między pętlą while a for. Będziemy rozwiązywać zadania, w których liczba powtórzeń zależy od spełnienia określonego warunku. Nauczymy się pisać złożone warunki wpływające na działanie pętli. Przyjrzymy się pętlom nieskończonym i nie wykonującym się ani razu.

szkolenie

Podróże z Pythonem: Pętle cz. 2 – zadania

PPO6b-1 Podróże z Pythonem: Pętle cz. 2  – zadania P 1-3 4-6 7-8 PP

8 godz. online

PPO6b-1 Podróże z Pythonem: Pętle cz. 2  – zadania PPO6b-1

Szkolenie jest częścią cyklu Podróże z Pythonem, w którym koncentrujemy się na rozwiązywaniu zadań programistycznych.

Na zajęciach omówimy składnię i zastosowania pętli while. Pokażemy różnice między pętlą while a for. Będziemy rozwiązywać zadania, w których liczba powtórzeń zależy od spełnienia określonego warunku. Nauczymy się pisać złożone warunki wpływające na działanie pętli. Przyjrzymy się pętlom nieskończonym i nie wykonującym się ani razu.

szkolenie

LOGIA – konkursowe potyczki: Czy złożoność ma znaczenie?

PLOPd-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Czy złożoność ma znaczenie? P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

PLOPd-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Czy złożoność ma znaczenie? PLOPd-1

Cykliczne spotkania przeznaczone dla nauczycieli informatyki przygotowujących uczniów do konkursu Logia oraz wszystkich nauczycieli zainteresowanych pracą z uczniem zdolnym. Będziemy doskonalić umiejętności programowania w języku Python oraz rozwiązywania problemów w formie algorytmów i ich realizacji komputerowej. 

Czwarte spotkanie poświęcone będzie złożoności obliczeniowej.