Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

Filtruj listę szkoleń

Grupa szkoleń:

Poziom edukacyjny:

Forma szkolenia:

Dzień tygodnia:

Ścieżka:

Projekt:

Delegatura:

Zaloguj się

Lista szkoleń

szkolenie

Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki

HWI2-1 Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. online

HWI2-1 Sztuka widzenia świata: Repozytoria i dobre praktyki HWI2-1
Na zajęciach zaprezentujemy repozytoria i przykłady dobrych praktyk, które odnoszą się do wykorzystania zbiorów muzealnych sztuki i dziedzictwa kulturowego w pracy dydaktycznej. Podczas szkolenia wykorzystamy nowoczesne narzędzia TIK: wirtualne muzea i galerie, wytwory AI, modele 3D, wizualizacje VR. Pokażemy, jak eksponaty muzealne mogą inspirować działania społeczne, ułatwiać zrozumienie i docenienie różnorodnych tradycji i perspektyw.  
W materiałach szkoleniowych znajdą się nagrania, prezentacje z webinarów z cyklu Sztuka widzenia świata: Muzea Sztuki, Muzea Klasyczne, Muzea Historii Naturalnej, Muzea Mody, Land Art, Street Art, Pop Art, Nowy Bauhaus, Ucztowanie i głodowanie, Dokąd idziesz i skąd. Materiały będą udostępniane sukcesywnie, w miarę realizacji webinarów. Czas trwania zajęć asynchronicznych to 3 października - 22 grudnia 2025 roku. Zapisy na zajęcia są możliwe do 9 grudnia 2025 roku.

 

 

 

 

 

szkolenie

AI dla humanistów: Repozytoria i dobre praktyki

HDAI-1 AI dla humanistów: Repozytoria i dobre praktyki P 1-3 4-6 7-8 PP

7 godz. online

HDAI-1 AI dla humanistów: Repozytoria i dobre praktyki HDAI-1
Podczas szkolenia zaprezentujemy repozytoria
i przykłady dobrych praktyk, które pomogą wdrożyć
w proces dydaktyczny AI w duchu nowoczesnej dydaktyki humanistycznej w sposób etyczny, odpowiedzialny i refleksyjny.
W materiałach szkoleniowych znajdą się nagrania, prezentacje z webinarów z cyklu AI dla humanistów: Co daje nam AI, Jak AI pomaga w nauce, Jak zmienia nas AI, Agenci i chatboty dla kultury. Materiały będą udostępniane sukcesywnie, w miarę realizacji webinarów.
Czas trwania zajęć asynchronicznych to 10 października - 14 listopada 2025 roku. Zapisy na zajęcia są możliwe do 28 października 2025 roku.

 

 

webinarium

Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe

PPO3a-1 Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

PPO3a-1 Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe PPO3a-1

Webinarium jest częścią cyklu Podróże z Pythonem,
w którym pokazujemy jak prowadzić zajęcia z podstaw programowania.

Na zajęciach poznamy instrukcje warunkowe: if, else, elif oraz operatory porównania. Będziemy rozwiązywać zadania wspomagające podejmowanie decyzji.
Ponadto podyskutujemy o zastosowaniach instrukcji warunkowej.

szkolenie

Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe – zadania

PPO3b-1 Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe – zadania  P 1-3 4-6 7-8 PP

8 godz. online

PPO3b-1 Podróże z Pythonem: Instrukcje warunkowe – zadania  PPO3b-1

Szkolenie jest częścią cyklu Podróże z Pythonem,
w którym koncentrujemy się na rozwiązywaniu zadań programistycznych.

Na zajęciach poznamy instrukcje warunkowe: if, else, elif oraz operatory porównania. Będziemy rozwiązywać zadania wspomagające podejmowanie decyzji.
Ponadto podyskutujemy o zastosowaniach instrukcji warunkowej.

szkolenie

LOGIA – konkursowe potyczki: Grafika żółwia

PLOPa-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Grafika żółwia P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

PLOPa-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Grafika żółwia PLOPa-1

Cykliczne spotkania przeznaczone dla nauczycieli informatyki przygotowujących uczniów do konkursu Logia oraz wszystkich nauczycieli zainteresowanych pracą z uczniem zdolnym. Będziemy doskonalić umiejętności programowania w języku Python oraz rozwiązywania problemów w formie algorytmów
i ich realizacji komputerowej.

Przewidziane jest 6 niezależnych spotkań, pierwsze
z nich poświęcone będzie grafice żółwia.

webinarium

Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1

PPO4a-1 Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1 P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

PPO4a-1 Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1 PPO4a-1

Webinarium jest częścią cyklu Podróże
z Pythonem, w którym pokazujemy jak prowadzić zajęcia z podstaw programowania.

Zajęcia rozpoczniemy od wprowadzenia do pętli for,
a następnie omówimy różne zastosowania instrukcji iteracji. Będziemy rozwiązywać zadania związane
z wielokrotnym powtarzaniem określonych czynności.

szkolenie

Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1 – zadania

PPO4b-1 Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1 – zadania P 1-3 4-6 7-8 PP

8 godz. online

PPO4b-1 Podróże z Pythonem: Pętla cz. 1 – zadania PPO4b-1

Szkolenie jest częścią cyklu Podróże z Pythonem,
w którym koncentrujemy się na rozwiązywaniu zadań programistycznych.

Zajęcia rozpoczniemy od wprowadzenia do pętli for,
a następnie omówimy różne zastosowania instrukcji iteracji. Będziemy rozwiązywać zadania związane
z wielokrotnym powtarzaniem określonych czynności.

szkolenie

LOGIA – konkursowe potyczki: Obliczenia i symulacje

PLOPb-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Obliczenia i symulacje P 1-3 4-6 7-8 PP

5 godz. online

PLOPb-1 LOGIA – konkursowe potyczki: Obliczenia i symulacje PLOPb-1

Cykliczne spotkania przeznaczone dla nauczycieli informatyki przygotowujących uczniów do konkursu Logia oraz wszystkich nauczycieli zainteresowanych pracą z uczniem zdolnym. Będziemy doskonalić umiejętności programowania w języku Python oraz rozwiązywania problemów w formie algorytmów i ich realizacji komputerowej.

Drugie spotkanie poświęcone będzie obliczeniom i symulacjom.

webinarium

Podróże z Pythonem: Grafika żółwia

PPO5a-1 Podróże z Pythonem: Grafika żółwia P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

PPO5a-1 Podróże z Pythonem: Grafika żółwia PPO5a-1

Webinarium jest częścią cyklu Podróże z Pythonem, w którym pokazujemy jak prowadzić zajęcia z podstaw programowania.

Na zajęciach przedstawimy edukacyjne walory grafiki żółwia. Wprowadzimy podstawowe komendy i nauczymy się tworzyć proste rysunki. Będziemy wykorzystywać umiejętność stosowania pętli i definiowania własnych funkcji.

szkolenie

Podróże z Pythonem: Grafika żółwia – zadania

PPO5b-1 Podróże z Pythonem: Grafika żółwia – zadania P 1-3 4-6 7-8 PP

8 godz. online

PPO5b-1 Podróże z Pythonem: Grafika żółwia – zadania PPO5b-1

Szkolenie jest częścią cyklu Podróże z Pythonem, w którym koncentrujemy się na rozwiązywaniu zadań programistycznych.

Na zajęciach przedstawimy edukacyjne walory grafiki żółwia. Wprowadzimy podstawowe komendy i nauczymy się tworzyć proste rysunki. Będziemy wykorzystywać umiejętność stosowania pętli i definiowania własnych funkcji.