Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

webinarium

Analiza gier i aktywności internetowych popularnych wśród uczniów

WGIE-2 Analiza gier i aktywności internetowych popularnych wśród uczniów P 1-3 4-6 7-8 PP

2 godz. online

Prowadzący: mgr inż. Bartłomiej Krowiak
WGIE-2 Analiza gier i aktywności internetowych popularnych wśród uczniów WGIE-2

W trakcie spotkania weźmiemy pod lupę gry (również mobilne) oraz strony internetowe popularne wśród dzieci i młodzieży. Przeanalizujemy ich genezę oraz fabułę, nawiązania do różnych aspektów popkultury i dzisiejszego świata, a także wpływ na psychikę i zachowanie naszych podopiecznych. Dzięki temu staniemy się bardziej świadomi sytuacji, w których uczniowie dyskutują lub próbują dostać się do zasobów, które nie są przeznaczone dla ich kategorii wiekowych pomimo często kolorowej, animowanej otoczki.


Zajęcia

LP. Termin Miejsce
1 03.02.2025 (poniedziałek)
w godz. 17:00 - 18:30

Cennik

Szkolenie jest bezpłatne dla nauczycieli województwa mazowieckiego.