Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

szkolenie

Grafika żółwia w Pythonie cz.1.1

PGZ1-9 Grafika żółwia w Pythonie cz.1.1 P 1-3 4-6 7-8 PP

20 godz. online

Prowadzący: mgr Agnieszka Borowiecka
mgr inż. Wanda Jochemczyk
Projekt: szkolenie budżetowe
Ścieżka: Pythonowa ścieżka
PGZ1-9 Grafika żółwia w Pythonie cz.1.1 PGZ1-9

Będziemy rozwiązywać zadania graficzne w języku Python z wykorzystaniem modułu Turtle. Poznamy podstawowe polecenia sterujące ruchem żółwia. Nauczymy się definiować własne funkcje, stosować kolorowanie, iterację.


Wymagania wstępne

Podstawy pracy z komputerem i korzystania z Internetu.

Zajęcia stacjonarne

LP. Termin Miejsce
1 25.04.2023 (wtorek)
w godz. 16:45 - 19:00
Spotkanie online w czasie rzeczywistym
2 09.05.2023 (wtorek)
w godz. 16:45 - 19:00
Spotkanie online w czasie rzeczywistym
3 16.05.2023 (wtorek)
w godz. 16:45 - 19:00
Spotkanie online w czasie rzeczywistym
4 23.05.2023 (wtorek)
w godz. 16:45 - 19:00
Spotkanie online w czasie rzeczywistym

Cennik

Szkolenie jest bezpłatne dla nauczycieli województwa mazowieckiego.