Po lewej stronie znajduje się kilkoro dzieci 7-9 letnich siedzących na podłodze. Grupa zajmuje się programowaniem robota. Dwie dziewczynki korzystają z laptopów. Baner po prawej stronie zawiera tekst: 'Nadajemy nową wartość uczeniu się i nauczaniu'

konferencja

Gry i zabawy logiczne

KMIN-1 Gry i zabawy logiczne P 1-3 4-6 7-8 PP

4 godz. stacjonarnych

KMIN-1 Gry i zabawy logiczne KMIN-1

Uwaga! Zapisując się na konferencję prosimy także wybrać warsztaty.

Gry i zabawy logiczne to temat wiosennej konferencji metodycznej dla nauczycieli informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych. W części wykładowej zaprezentujemy: algorytmy ukryte w grach, metody kształcenia młodych informatyków oraz pomysły na gamifikację zajęć wspartą TIK. W części warsztatowej będzie okazja do poznania różnych propozycji zajęć dla uczniów oraz do zapoznania się z ofertą podręczników do informatyki.

Zapisy na warsztaty:
Grupa 1

Zajęcia

LP. Termin Miejsce
1 28.02.2020 (piątek)
w godz. 13:30 - 17:00
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ul. Koszykowa 86

Cennik

Konferencja jest bezpłatna dla nauczycieli województwa mazowieckiego.