szkolenie

Grafika żółwia w Pythonie

PGZP-2 Grafika żółwia w Pythonie P 1-3 4-6 7-8 PP

15 godz. stacjonarnych + 5 godz. online

Prowadzący: mgr Agnieszka Borowiecka
mgr inż. Wanda Jochemczyk
PGZP-2 Grafika żółwia w Pythonie PGZP-2

Szkolenie dla nauczycieli zainteresowanych rozwiązywaniem zadań graficznych w języku Python z wykorzystaniem grafiki żółwia. Poznamy podstawowe polecenia sterujące ruchem żółwia. Nauczymy się definiować własne funkcje, stosować kolorowanie, losowanie, iterację oraz prostą rekurencję. Pokażemy jak testować rozwiązania i oceniać prace uczniów.


Wymagania wstępne

Podstawy pracy z komputerem i korzystania z Internetu.

Zajęcia stacjonarne

LP. Termin Miejsce
1 15.10.2019 (wtorek)
w godz. 15:45 - 19:45
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10
2 22.10.2019 (wtorek)
w godz. 15:45 - 19:45
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10
3 29.10.2019 (wtorek)
w godz. 15:45 - 19:45
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10

Cennik

Szkolenie jest bezpłatne dla nauczycieli województwa mazowieckiego.